And today it's wednesday!

MMS


Vaknade i natt av att det öste ner och åskade jättemycket. Jag brukar inte vara rädd för åska men det smällde mycket och ofta och jag tyckte det va lite läskigt. Väckte Andreas och han sa bara: du behöver inte va rädd, jag är här. Och så somnade han om. Jag somnade oxå om så småningom men vaknade supertrött när klockan ringde.

På väg till jobbet nu. Imorgon är vi lediga. Sååå himla skönt!
De senaste dagarna har jag inte haft så mycket blogginspiration men efter dejten med Moa igår kom den tillbaka! :)

Hoppas ni får en skön dag i solen för jag hoppas den skiner på er oxå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag väckte också min Andreas. Mest för att jag var imponerad av att det kunde mullra så LÄNGE i sträck!

Det blixtrade ganska rejält också. Sen började jag oroa mig för att våran gasspis skulle sprängas om blixten slog ner. :/

2009-05-20 / 18:35:19     URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?