Vasaloppssöndag.




Gomorron!
Idag vaknade jag lagom till upplösningen av vasaloppet. Skönt att sova länge. =)
Så nu sitter jag med datorn i knät, tv:n på och katten tryckt mot mitt ben. Mysig start på denna söndag!
Senare idag ska jag gå och titta när Andreas spelar match. Sista matchen för säsongen...om det inte blir kvalserie vill säga.

Igårkväll hade jag tjejkväll hemma hos mej. Tre av mina kolleogr var här. Vi tittade på melodifestivalen, spelade kort och även ett annat spel. Och så en massa snack givetvis!! =)
Tycker det är sååå kul att umgås med sina kollegor (om man trivs med dom vill säga!) utanför jobbet. Det gör det mycket roligare att gå och jobba!

Nehe...man kanske skulle ta och fixa lite frukost. Det börjar kurra i magen...
Hoppas ni njuter av att det är söndag!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?