Gomorron!


Då var det tisdag igen.

Har sovit gott i natt...dock efter några smärre missöden.
Sixten, den idioten, kissade i min säng igårkväll när jag låg och pratade gonatt med Andreas!!
Detta har ALDRIG hänt förut. Så varför gör han detta nu??
Helt plötsligt kände jag nått varmt och vått på mitt ben så då var det bara till att riva av täcke, lakan och bäddmadrass och bädda om. Utan bäddmadrassen.

Imorse slängde jag in lakanen i tvättmaskinen och skrubbade på bäddmadrassen, men jag vet inte till vilken nytta.
Täcket stängde jag in i lilla sovrummet, med fönstret öppet, allt för att det inte lukten ska sprida sej för mycket.

Sen vaknade jag klockan fem i morse av att Sixten spydde på hallmattan. Så det var bara till att gå upp och torka och inse att tvätthögen fylls på... *suck*

Well, dagen kan ju bara bli bättre... =)
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Eva

Kanske dags att kastrera Sixten....om du inte gjort det. Vi har fixat Sixtens brorsa (den gula) för några veckor sedan.

Visst blir man galen när det händer - i sängen dessutom... grr! Men jag råder dej nog att beställa tid. Du får en lugn harmonisk katt på köpet! Ha de gott! KRAM

2009-03-10 / 15:41:05
Postat av: Fru Evelina

usch då! sessan höll på att kissa i sängen när hon var mindre, men har slutat nu TACK OCH LOV!! för det är inte trevligt och som sagt så känner de lukten fortfarande och tror att det är deras toa...

säger som eva, är han kastrerad? hankatter börjar ju märka sina revir ofta annars =)



kramar

2009-03-11 / 22:48:53     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?