It's friday today!!



Blixt rakt in i spegelen är kanske ingen hit, men jaja...och jag ser lagom dryg ut på det andra kortet... :-p
Men jag känner mej fredagsfin i kort jeanskjol och beiga stövlar med kilklack!


Fredag är här och det känns som om det var fredag igår. Men inte mej emot. Fredagar är ju liksom trevliga!! =)
Tampas med en enorm huvudvärk idag. Hoppas på att den snart ska ge med sej. Det började igårkväll, tog en tablett innan jag gick och la mej men den vill inte försvinna. Dumt. Känner mej till och med lite skakig i kroppen. Lite obehagligt.

Ikväll blir det nog hemmakväll...eller möjligtvis bio med älsklingen. Jag hoppas på det senare (om huvudvärken har gett med sej, vill säga) men Andreas ska ta en öl efter jobbet med kollegerna så vi får se hur det blir. Vem vet om dom drar vidare?? Nej, sånt vet man liksom inten i förväg ju... :-p

Njut av att det är fredag och att vi har heeela helgen framför oss! =)






Kommentarer
Postat av: linnea edman

Hejsan! Hoppas du får en fin fredag! (:

2009-03-13 / 15:26:39     URL: http://linneasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?