Torsdag.


Igårkväll var jag och Andreas hos en av hans volleybollpolare och tittade på fotobll. Vi försökte få bord på Glorias för att titta där, men när jag ringde för att boka vid 13-tiden så var där redan fullt. Vilka är alla dessa fotbollstokiga människor som går och titta på fotboll en onsdagseftermiddag??
Anyway...det gick ju hur bra som helst att titta hos Sven.
Filip (lillebror) kom förbi och tittade på andra halvlek. Han hade varit på fotbollsdomarkurs i Malmö
Kul att träffa honom en sväng! =) 

Nu är det jobb som gäller!
Ha en skön dag!



Kan man framkalla våren genom att bära våriga kläder, som t ex denna vita linnetunika??
Som ni kan se har jag trötta ögon idag. Och håret ser helt rufsigt ut, fast några minuter tidigare när jag fixade till håret så såg det helt okej ut. Ja, ja...skitsamma. Vem bryr sej om lite hårrufs? ;-)
Gick nyss in till Jossan (kollega som sitter i rummet bredvid) och jag fick fina komplimanger för mina kläder.
Bla sa hon: "Du ser ut som en prinsessa!"
She just made my day! =)



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja du passar verkligen i vitt! bådar gott för bröllopsdagen ;-)



kram

2009-03-12 / 12:46:16     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Haha, nope, det har jag inte haft en tanke på :) Vet nog inte riktigt hur man gör. Har fortfarande inte vant mig vid att ha så mycket egentid efter separationen, är van vid att ha fullt upp hela tiden med barnen och det är visst lite svårt att vänja mig av vid det och bara sätta mig och göra ingenting :)

2009-03-12 / 13:54:00     URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?