Torsdag morgon.


Gomorron allihop!
Nu sitter jag och Andreas framför min dator på jobbet. Vi tog en tidig buss till jobbet och har nu tid att dricka kaffe i lugn och ro. Skönt. Jag gillar att va på jobbet tidigt så man inte slängs in i jobbet på en gång.

Imorgon ska jag åka iväg och va borta hela helgen. För två år sen va jag konfirmandledare och nu i helgen har vi vår sista återträff. Ska bli skoj! =) Men det innebär också en helg utan vila och återhämtning...och en helg utan Andreas.... :-p
Men jag överlever!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe i lugn och ro och njuta av mitt fina sällskap som sitter här bredvid! =)
Hoppas ni får en riktigt skön dag (här skiner solen och det är alldeles blå himmel. UNDERBART!!)!
Puss&Kram!!





Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag önskar jag hade mer kreativitet, den går väldigt mycket på sparlåga just nu.



men tack gullet!

pussa på!

2009-03-26 / 08:43:07     URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jennie & Exxa

Tack, det hoppas jag med, så trött på det här nu... Hur har du det?

2009-03-26 / 11:04:37     URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?