Onsdag.





Här var det tomt idag.
Sorry!
Hann inte med att blogg imorse innan jag stack till jobbet och på jobbet har det varit fullt upp.
Det har ringt en hel del plus att jag har haft en del liggande ärenden som jag var tvungen att ta itu med.

Efter jobbet gick jag och Andreas på stan för att hitta ett fik dom serverade våfflor. Men icke.
Så vi fick helt enkelt åka till Hemköp och köpa våffelsmet och göra själva. Det dumma är att vi inte har ett våffeljärn så vi har istället gjort pannkakor av våffelsmet.
Det blev riktigt bra! Det var lättare att steka våffelpannkakor än vanliga pannkakor. Dom fastnade inte lika lätt, men jag måste nog säga att det var väldigt lik smak. Så prova det nån gång om du har ont om tid.

Jag åt två stycken och var svinmätt efter det. Andreas är inne på sin femte och nu sa han nått om att han börjar bli lite småmätt...den mannen har ingen botten. :-p
Våffelpannkakorna har intagits framför SM-slutspelet i hockey. HV 71 spelar ikväll och det vill han inte gärna missa.

Jag är trött ikväll och vill lägge mej tidigt. Skulle kunna somna nu känns det som.
Hoppas ni har en skön kväll! =)




 
Kommentarer
Postat av: Sandra

Säg inte att han håller på HV, vilken nolla! Frölunda ska det ju vara!

2009-03-27 / 19:04:14     URL: http://setle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?