Sommarplanering.


De senaste veckorna har det snurrat mycket sommar i mitt huvud.
Vad ska vi göra?
Hur ska semestern spenderas? Var? När?
När är det möjligt att få semester?
Kommer jag och Andreas ha turen att få semester samtidigt?

Har bokat in två veckors semester. Den ena veckan ska jag vara i Borås och spela på en konferens. Samma som i fjol och det ska givetvis bli väääldigt kul!
Men nu ska det bestämmas om boende, vilket hotell, enkel eller dubbelrum.
Hur mycket pengar kommer man ha då, i slutet av juli?

Som ni hör är det mest frågor och färre svar.
Dock finns det en stor skilland från föregående år. Nu har jag någon att planera med, någon som tycker och tänker och säger vad han tycker. OCH DET ÄR HELT UNDERBART! =)




Längtar!!!





Kommentarer
Postat av: nadia

Re: Just det som är det bra med det programet. Dom får väl fan skylla sig själva!

2009-03-16 / 22:45:03     URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?