Snöig tisdag.



Svarta leggings från Gina, småblommig kjol från Lindex och vanlig svart v-ringad topp från HM.


När jag vaknade i morse yrde det snö ner från himlen och jag suckade djupt.
Jag vill ju ha vår...men jag gissar att det här är typiskt mars-väder. Det är bara till att bita ihop så kommer det snart vända!

Idag är det jobb som gäller (som vanligt!) och när jag kommer hem igen har jag lite att fixa. Måste dammsuga över lägenheten och fixa lite annat småfix. Och så är det ju "Den rätte för Rosing"... :-p
Hoppas ni får en skön dag så hörs vi mer senare!





Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ne nu spelar det faktiskt ingen roll om jag får jobb eller inte... men jag måste ju söka aktivt för att få akassa ;-)



vilken söt kjol du har på dig idag, för tankarna till våren en stund iaf!



kram

2009-03-24 / 11:15:37     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Egoina

jag kommer på torsdag! Tog ledigt början av veckan för att jag fyller 20 och så ;)

2009-03-24 / 13:15:20
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va kul att du tycker det :)

Ah visst är det lovley att ha en liten bebis, det är sjukt egentligen vilka band man får. Min bor dessvärre inte hos mig jämt på grund av att vi är lite trångbodda för tillfället, men nu är sambon iväg en vecka så då tar jag tillfället i akt ;) han ska få så mycket mys så han kommer vara trött på mig sen ;) Va heter din?

2009-03-24 / 14:16:59     URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?