Oväntad kväll.


Jag trodde att jag skulle tvätta idag, men det skulle jag visst inte.
Kom hem från jobbet och började plocka ihop min tvätt och tog mej sen ner till tvättstugan.
När jag kom ner öppnar jag dörren och ser att maskinerna redan är igång. Först blev jag arg och irriterad på den idiot som snott min tvättid, men får för mej att gå och titta efter på bokningstavlan att jag verkligen hade bokat.
Nej! Det hade jag inte.
IMORGON har jag däremot bokat så det blir tvätt för mej då istället.
Tur, tur, tur att jag var en dag tidig och inte en dag sen.

Så ikväll har jag istället kollat på "Den rätte för Rosing" och "The Mentalist".
Program i min smak, båda två.
Så jag har haft en lugn, skön kväll! =)

Nu ska jag göra mina ryggövningar och sen hoppa i säng.
Idag, fram till lunch, har jag varit så himla trött och sömnig vilket är ett tecken på sömnbrist. Ja, jag har kommit på det själv! ;-)
Hoppas ni alla också haft en skön kväll!


Jag idag. Jag ser ut som en riktig strikt kontorsråtta i dom kläderna! =)





Kommentarer
Postat av: Elin lyser upp

Var inte hemma men ikväll fortsätter jag gärna samtalet. Jag vaknade och mådde lite illa fick springa på dass och magen var allt utom bra (i ett tappert försök att inte gå in på detaljer) Sedan när jag kom till jobbet hände det igen. men då gick allt illamående över, jag blev hungrig, åt och märkte inget mera :)

2009-03-18 / 08:18:25     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?