Onsdag.


Nattens sömn har gjort susen och jag känner mej betydligt piggare idag än igår. Skönt! =)

Hade ju tänkt göra en hel lista igårkväll på saker jag skulle göra, men när det kom fram att jag inte hade något tvättid så fastnade jag i soffan och inget blev gjort.
Så idag har jag en annan strategi - jag ska göra en lista medans jag sitter på jobbet, ta med den hem och sen sätta fart direkt. Då behöver jag inte först sätta mej ner och göra en lista utan jag kan bara börja göra.
Så får vi se hur detta funkar.
Helt otroligt hur ineffektiv jag kan va, alltså....och hur svårt jag har för att få tummen loss. Var är min karaktär?? :-p

Även idag har vi solsken och blå himmel! Dock blåser det ganska mycket idag också, men inte riktigt lika mycket som igår. Gäller att glädja sej åt det lilla! =)

Ha en skön onsdag!


Kommentarer
Postat av: annika

Här blåser det typ inte alls. Är supersugen på att va hemma i dag och fixa en massa. Du vet, lång, skön promenad, baka, tvätta, pyssla och sånt. Men i dag är jag också rätt pigg så det är helt okej att jobba. Det börjar bli vååår! Underbart!

2009-03-18 / 10:37:21     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Kstina

Här blåste det kanon mycket igår. Idag är det blå himmel och lite mindre blåst..

Jo, Reb, ska vi blida "klubben-för-oss-som-gillar-listor"? Konstigt egentligen att man måste har det nerskivet för att göra det man tänker göra.. :)

2009-03-18 / 10:58:14     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?