Ljusa kvällar på ingång!


Klockan är kvart i åtta och det är underbart väder ute.
Himlen är blå, solen håller på att gå ner och en härlig skymning är på ingående!!
Det märks på kvällarna att vi har ställt om till sommartid.

Stack hem direkt efter jobbet. Andreas hängde med mej. Han hade sin träningsväska hos mej och nu har han just stuckit iväg för att just träna. Gick inom Hemköp på väg hem för att handla middagsmat. Det blev god pestopasta med kyckling. Mums!! Låg sen bara på sängen i gästrummet, mös, pratade och inredningsplanerade. Spännande... =)

Nu ska jag städa lite. Måste dammsuga över lägenheten och städa toaletten. Unde tiden jag fixar och donar får kvalhockeyn stå på. Måste ju se hur det går för mitt kära Rögle! :-p
Har också planerat att komma i säng tidigt ikväll. Köpte "Sofis mode" idag tillsammans med aftonbladet och jag gillar verkligen att ligga och läsa en bra bok eller någon trevlig tidning innan man somnar. Vardagslyx! =)

Hoppas ni också har en skön kväll!


Våren är verkligen på gång med stormsteg!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?