Helgen i Oskarshamn.


Helgen har alltså tillbringats hos Andreas mamma. Som jag skrev förut så har vi haft en jättebra helg!!
Andreas pappa bor också i stan och honom träffade vi givetvis också!
Som vanligt så gick helgen superfort och helt plötsligt satt vi i bilen hem igen. Jag blir lika förundrad varje gång...när ska man sluta förundras över att tiden går så himla snabbt???

Jaha, så vad gjorde vi i helgen då?
Jo, vi åt mat, god mat och mycket mat, fikade, gick på stan, golfade, spelade spel, sov, drack kaffe, träffade en massa männiksor jag inte minns namnen på och tittade på tv.

Tyvärr blev det inte så många bilder tagna, men några har jag och dom ska jag ju visa.

  
Andreas mamma i sin vackra folkdräkt som hon ska ha på
sej på sin födelsedagsfest på söndag.   
 


Margareta var sååå gulliga och köpte kläder till mej.
Och hon ville bestämt att jag skulle visa upp mej i de nya kläderna.
Konstig min blev det, men det bjuder jag på... :-p



Min fina långa man!! =)


Margareta hade ett komplett golfset över som hon ville ge till mej.
Och eftersom jag och Andreas har pratat om att börja spela golf så tog jag ju givetvis emot denna fina present.

Så nu ska det börjas spela golf och vi var ute och slog lite i söndagsförmiddag och jag var ganska duktig...träffade nästa alla bollar!! :-p


Helgen avslutades hemma hos mamma och pappa. Vi hade ju lånat deras bild och den skulle lämnas tillbaka. Filip, Johan&Annika kom och käkade kvällsmat med oss. En trevlig avslutningen på en härlig helg!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?