Hand i hand.


Mer eller mindre hela dagen har vi suttit i soffan och tittat på tv. Det har varit sport för hela slanten, och vi är ju båda väldigt sportintresserade så därför har det varit en riktig höjdardag!! =) För att inte tala om att det är väldigt skönt att bara slappa och inte göra så mycket alls.

Strax innan åtta tog vi oss dock ut. Jag gick med Andreas upp till stan. Han skulle ta bussen hem och jag passade på att ta en promenad samtidigt. Det småregnade, men det var ändå väldigt skönt ute. Nu ska jag ta tag i disken och innan sängdax ska jag ta en kopp te och titta ännu lite mer på tv!



Hand i hand hela dagen.
Jag älskar våra händer ihop - min lilla i hans stora. Jag känner mej så trygg.







Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: TACK, vad glad jag blir för dina ord!!!



Vilken kärleksfull bild ovan :-)

kramar

2009-03-22 / 21:07:41     URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivet.

<3

2009-03-23 / 00:43:09     URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?