Gonatt på er!


Kvällen har varit bra.
Jag har fått gjort vad jag hade planerat och nu är jag ganska sömnig.
Ska tvätta av mej sminken och gå och lägga mej nu. Ska bli såååå skönt! =)

Sover ensam i natt. Andreas är på träning och han tycker bäst om att sova ensam när han har tränat.
Han har en tendens att ligga och rycka i kroppen när han håller på att somna. Helt omedvetet alltså, men om man själv inte somnar lika fort som han gör (igår somnade han innan han hann säga godnatt, så jag fick ju väcka honom för så kan man inte göra... :-p) så blir det inte lättare när han ligger bredvid och rycker till helt okontrollerat.

Onsdag imorgon och halva veckan har gått.
By the way så är det 9 månader till julafton idag. Hur sjukt känns inte det då??
Well, babies! It's time to go to bed!
Sov gott så hörs vi imorgon!
Puss&Kram!






Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en bra dag, vilken söt katt du har förresten!

2009-03-25 / 09:31:48     URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?