Fredag utan helgfeeling.


Nej, ingen som helst helgfeeling idag. Men det är väl för att jag har en helt uppbokad helg framför mej.
Men helg blir det ändå...fast att man inte har någon helgfeeling.

Igårkväll var jag så fruktansvärt trött så jag orkade inte göra någonting alls. Jag satt i soffan och satt. Klappade lite på katten, slötittade på tv, men orkade inte göra någonting annat. Tillsist tog jag ta i mej själv, diskade disken och gick sen och la mej. Så idag var det upp tidigt för att packa (som jag hade tänkt göra igår...).



Update.
Nu sitter jag på jobbet och har fortfarande ingen fredagsfeeling... :-p Men jag har tur så infinner den sej senare idag.
Ha en riktigt skön dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Leia

Jo..

Vet inte vad som händer i helgen. Något blir det nog.

Själv då? =)

2009-03-27 / 10:35:55     URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?