Trött måndag.

MMS


Trött, trött, trött. Ja, det är måndag idag. Sov dåligt i natt, låg vaken en lång stund. Sååå segt när man bara vill sova.
Men det är ju inget man kan göra åt det. Får gå och lägga mej tidigt ikväll. Andreas ska till Örkelljunga efter jobbet och träna så han är inte  hemma på hela kvällen. Jag har en del to-do:s att göra och sen ska jag bara softa i sängen med en bok. Det är min plan för kvällen!

Ser fram emot helgen: STOCKHOLM!!! Andreas ska på friidrottstävling på söndag och vi passar på att åka upp och spendera hela helgen i huvudstaden. Ska bli sååå kul!
Och så längtar jag efter mina skattepengar. Jag behöver dom NU!!!

Hoppas ni har fått en bra start på den ny veckan. Snart är det midsommar! Tjihoo! :)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad mysigt med en liten tripp till stockolm!

här har du en till som vill ha skattepengarna =)



kram!

2009-06-08 / 13:09:30     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Jessica andersson

Ja på fredag :D wiiiho!

2009-06-08 / 14:57:07     URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?