Slöaste dagen i mannaminne.


Vi har inte gjort något idag. Det enda vettiga har jag stått för - jag tog mej ut på en rask promenad och när jag kom hem gjorde jag även rygg och magövningar. Känner mej sjuk duktigt! Och detta är andra gången denna helgen. Motivationen är på topp och då gäller det att passa på!

Men förutom det så har vi slöat bort den här dagen. Men OJ så skönt!
Ikväll har vi suttit och tittat på fotboll, Italien - Brasilien. Riktigt bra match!

Och nu är det dax för dusch och sen sängen. Imorgon är det jobb igen. Längtar till fredag. Då åker vi först till mina föräldrar, stannar över natten, lämnar kvar Sixten och på lördagförmiddag åker vi mot Kalmar och stugan vi hyrt! Ska bli sååå skönt med semester och miljöombyte!
Sussa sött!



Hela Åhus brygga är full med namn på en massa människor som har hjälpt till att bygga den. Eller hjälpt till ekonomiskst. Tydligen har jag också varit med på ett hörn! :p



Kommentarer
Postat av: Kadri

nu vet jag inte om mitt kommentar gick i väg. vilken dataidiot jag är. snart kan 8 åringen mer än jag

2009-06-21 / 23:03:03     URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det är ju svinkul :) tänk vad en länkning kan göra. Hoppas dom stannar :)

2009-06-21 / 23:03:08     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men det är ju skitbra, för nu har ju massa folk hittat till dig, så vissa kanske stannar ;)

Jag gjorde ju det ;)

Hihi! Kramar

2009-06-22 / 08:09:18     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?