Schugomiljoner schtycken.


Älsklingen ringde nyss.

Han: Heeej!
Jag: Hej!
Han: Vi har det skiiiitbra! Lyssnar på en massa hårdrock. (JAHA?! Är det det man göra på Sweden rock....Man lär sej nått nytt varje dag :p)

Han fortsätter att babbla på om vilka band som ska spela ikväll (ZZ Top och Twisted Sisters om någon är intresserad) sen kommer det:

Han: Jag ville bara ringa och säga att jag är så glad att du är min flickvän blablabla...
Jag: Älskling, hur många öl har du fått i dej?


Äh, han får dricka hur många öl han vill när sådana kärleksförklaringar kommer över hans läppar... ;)






Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Ja det är den. Och den sitter bra på mig som är lite kraftig. :) Kram

2009-06-04 / 20:08:56     URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha kärleksförklaringarna brukar komma sådär efter ett par öl :D

2009-06-05 / 00:57:15     URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?