Misdommarveckan.



Sixten är så söt när han står i fönsterkarmen och tittar på allt som händer där ute!

Då har vi måndag igen och ny veckan.
Midsommarveckan. Skönt med kort vecka!
Vi har haft en helt underbar helg! Är glad (som jag redan sagt) att det inte blev någon trip till Stockholm.
Det får bli en annan gång.

Nyss gick jag ut i köket här på jobbet för att fylla på kaffe och tyckte då att det stank kattpiss.
Fick kalla på Egoina för att fråga om det verkligen luktade kattpiss.
Kom fram till att städerskan förmodligen använt samma rengöringsmedel som jag brukar använda när Sixten har kissat någon annanstans än i lådan.
Måste nog byta medel för hur kul att det att komma ut till ett pissluktande kök och äta lunch??


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, måste bara säga att jag nästan blev rädd när jag såg bilden på din katt. Vem fan har snott min katt!? tänkte jag. Det var sjukt likt honom. SJUKT likt! :)

2009-06-18 / 22:46:13     URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?