Härliga soliga söndag! Vi har haft

0-473c4a3738c8e30966434890c9b181b6.png

Härliga soliga söndag! Vi har haft en skön förmiddag. Jag började dagen med en promenad och sen blev det frukost i trädgården. Kan inte fatta att vi har fått på underbart väder! Tack gode Gud för det! Nu sitter vi ute och solar och löser korsord men just nu tar jag en paus i skuggan. Det är för varmt för att sitta alltför länge i solen. Bilden tog jag igårkväll när vi var nere vid badplatsen för att mäta vattentemperaturen. 21 grader. Det får nog bli ett dopp idag! Övriga planer för dagen är golfrunda i eftermiddag. Ska bli kul och skönt att röra lite på sej. Angående kommentarer som kommer in tackar jag ödmjukast, men eftersom att jag bara bloggar fram mobilen blir det svårt att svara på dom. Dock lovar jag att svara på alla när jag kommer åt en dator. Nu: kubb och cola! Kan meddela att jag inte mycket att klaga på! Jag njuter och hoppas att ni oxå gör det! Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?