Funkar inte som jag vill.


Igårkväll mms-bloggade jag flera gånger men dom har inte kommit fram ser jag nu.
Det var problem med att publicera inlägg igår också och det verkar ju inte bättre idag.
Får se om detta går att lägga in.

Just nu sitter jag ner på Andreas "kontor" (som han gärna vill kalla det!). Han bestämde sej för att börja jobba lite tidigare idag eftersom han har gått tidigare från jobbet pga träning några gånger de senaste veckorna.

Well, jag tänker inte sitta och skriva värsta långa inlägget om det inte komma funka, men vill i alla fall tillägga att det är UNDERBART att det är torsdag (eller jag vill gärna kalla det fredag! :p) och vi är lediga imorgon! TJIIHOOOO!!!!'

Hoppas ni får en bra dag, everybody!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha, vilken tur! ;)



Vi ska iväg på lite familje/släkt-fest hos min moster. Barnen ska med också så det blir lugnt. =)

Va ska ni hitta på för skoj?

Kram

2009-06-18 / 09:53:55     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Men va kul! Jag tycker det är trevligt när man träffas sådär allihopa. =)

2009-06-18 / 12:24:53     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Bluppan svarar

Okej. :) Låter lite rörigt med många företag, men samtidigt roligt.



Vi har planerat att grilla lite med ett par kompisar så vi hoppas att det inte regnar när vi plockar fram grillen. :) O sen blir det självklart en massa jordgubbar och kanske en och annan kall och god cider. :)

Har ni några roliga planer för midsommar?

2009-06-18 / 15:36:03     URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Bluppan svarar

Okej. :) Låter lite rörigt med många företag, men samtidigt roligt.



Vi har planerat att grilla lite med ett par kompisar så vi hoppas att det inte regnar när vi plockar fram grillen. :) O sen blir det självklart en massa jordgubbar och kanske en och annan kall och god cider. :)

Har ni några roliga planer för midsommar?

2009-06-18 / 15:36:04     URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?