Bio + McD.


Har ganska nyss kommit hem från stan. Var och såg "Baksmällan" och den var riktigt bra. Komedier är inte alltid min grej men den här bjöd på många skratt och är helt klart sevärd!
Efter bion gick vi och mättade magen på McD. Gott som vanligt, men jag orkade inte äta så mycket. Det tog stopp när jag ätit upp burgaren.

Nu sitter vi uppkrupna i soffan med vars en dator i knät. Andreas spelar poker och jag fipplar lite med bilder på datorn och läser bloggar. Vi har haft en riktigt härlig dag. Är glad att det inte blev nått Stockholm i helgen. Vi hade säkert haft det väldigt bra där också, men emellanåt behöver man va hemma, fixa lite och få ta det lugnt tillsammans.




Kommer inte ihåg om jag visade halsbandet jag köpte när jag köpte klockan.
Ur&Penn har, som jag tidigare nämnt, supersale just nu. Allt för halva priset.
Visst är klockan fin?? ;) Den är blingig, but i love it! :)
Och halsbandet är väldigt mycket jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?