Äntligen är det klart.


Jag sitter nu med Öreklljunga Volleybollklubbs nya högerspike i soffan!!
Idag skrevs kontraktet och det är bara detaljer kvar att ordna.
Och så behöver vi boende. Och jobb, i alla fall till Andreas. Jag kan ju jobba kvar i Lund...om jag vill.


Jag har varit som en blöt fäck i soffan ikväll. Bildligt talat. Trött som ett svin.
Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, men det sket jag i och har suttit framför fotbollen istället.

Nu ska jag förpassa min kropp till liggande läge i sängen.
Palla tvätta sej....
Gonatt!
Kommentarer
Postat av: syfia

Grattis! då blir det alltså flytt snart...

2009-06-24 / 10:10:08
Postat av: Linda Olsson

Grattis! =D

2009-06-24 / 10:45:00     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?