Sista lediga måndagen innan jul. Förmodligen.


Har, som jag tidigare skrev, spenderat förmiddagen med Andreas mamma. Vi gick först och tog en fika på Mormors Bageri och sen gick vi en sväng i Botaniska trädgården innan vi tog bussen hem till oss, hämtade bilen, hämtade upp mat och körde ut till jobbet för att äta lunch med Andreas. Det hela blev en trevlig förmiddag och nu har hon kört hemåt igen.



Har krupit upp i soffan nu och tänkte knäppa på en film...hmm...fast då måste jag lägga mej i sängen istället. DVD-spelaren är kopplad till tv:n inne i sovrummet. Eller så slötittar jag bara på tv. Men jag ska i alla fall bara slappa.
Det är jag värd efter allt slit förra veckan. Dock roligt slit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?