Packa och sen kör vi igen.


Turneringen är över och efter glass på någon trevlig glassbar i västa hamnen och kvällsmat på McD är vi hemma i lägenheten. Ja, bara en kort sväng. Vi ska packa och ta med oss katten, sen kör vi igen. Tillbaka till Öreklljunga där vi ska tillbringa de närmaste dagarna.

Fast just nu ligger Andreas och vilar på sängen. Han är ganska trött efter dagens matcher (vilket är helt förståligt...jag är ju för tusan trött och då har jag bara suttit i en solstol hela dagen... :p) så han behövde vila innan han kör de 10 milen hem.

Nehe, nu ska jag ta tag i packningen så att vi kommer hem någon gång och kan softa på riktigt.
I LOVE SEMESTER!! BIG TIME! :)


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Så skönt med ännu mer semester! Njuuut ordentligt :)

2009-07-12 / 19:00:47     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja här har det varit fin väder i två dagar nu, man får hålla tummarna nu bara:) ha de så kul när du är borta!

2009-07-12 / 19:56:28     URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?