Hemma.


Vi körde förbi Max på väg hem och nu har vi just stuvat in all packning och fått i oss maten.
Sixten ligger raklång på golvet och jag tror han njuter av att va hemma.
Det är varmt och svettigt i lägenheten...ingen som har vädrat här på länge.

Vi hittade volleyboll på tv (vilken inte visas så ofta) och det måste vi ju givetvis titta på. Det är ju Andreas "polare" som spelar.
Men så fort matchen är över ska vi lägga oss.  Vi ska ju för tusan jobba imorgon. Känns som en evighet sen.

Vi har verkligen haft en superbra semestervecka! Vädret har varit fantastiskt, vi har fått vila och ta det lugnt (nästan hela tiden), ätit en massa gott, druckit gott och njutit av att va lediga tillsammans.
Nu väntar fem dagar med jobb sen är det semester igen. Och dessa fem dagar kommer ju gå sååå fort, hoppas jag. Jag har nämligen inte fått nog av semester än. Nej, nej...jag vill ha mer ledigt. Njuta mer av sommaren.

Hoppas ni haft en bra helg! Hörs mer imorgon och då ska jag visa fler bilder från vår semester. Har tagit en hel del som ni så klart ska få se! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?