Gomorron!


Så sitter man här i lugn och ro och läser bloggar, kollar facebook och pratar med Andreas på msn och helt plötsligt inser jag att om en halvtimme måste jag vara färdig för att dra till stationen och möta upp Andraes mamma. Ojdå... Tiden går fort när man har roligt...eller nått... :p

Och på den halvtimmen ska jag hinna klä på mej och sminka mej, äta frukost och röja lite till (har lite lätt ångest över att Andreas mamma ska se vår lägenhet som den ser ut nu - ostädad och äcklig. Har dock tvingat Andreas att ringa sin mamma och säga att det ser hemskt ut här hemma eftersom vi har varit borta så mycket de senaste veckorna, men har jag tur så hänger vi mest på stan innan hon tar sin bil och åker tillbaka till Oskarshamn.).

Måste sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hej! Det va mina bästa vänner som gick bort i en mopedolycka för 10 år sen... Ingen fara, klart du får fråga. :)



Semestern över idag va? Hur känns det?! =)

Kramar

2009-07-27 / 09:29:32     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?