Söndag.


Söndag är här och jag ska snart sticka till jobbet.
Jobbar till 17 och ikväll ska jag bara slappa....ligga i soffan och inte göra nått vettigt.
Låter väl som en skön kväll?? ;-)

Igår jobbade jag på förmiddagen.
Sen på kvällen var jag hos Andreas. Vi tittade på handboll och tyvärr förlorade Sverige.
Andreas ville absolut laga mat till mej, så medans jag tittade på Körslaget stod han i köket och lagade en riktigt god middag till mej. Vilken man jag har hittat!! :-)
Innan jag stack hem tittade vi på film och mös i sängen.

Nehe, nu måste jag dra mej så jag hinner med bussen!
Ha en skön söndag!!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ja det där låter som en bra man! det är underbart att bli bortskämd av sin älskade =)



kram

2009-01-25 / 22:09:59     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?