Me today.


Suddigt...

Har just kollat på "Bonde söker fru - Bröllopet".
Jag fällde några tårar åt allt det fina.
Nu ska jag plocka undan mina julsaker. Kände att det var dax när min buse till katt välte ner adventsstjärnan.
Följden blev att en propp gick, men det var iofs lätt fixat.

Efter jobbet gick jag och Andreas en sväng på stan. Och sen tittade vi in på nått halvschabbigt hak och käkade pizza.
Pizzan var sådär god och stället hade en del att önska men när sällskapet är perfekt så spelar det andra inte så stor roll.



Kommentarer
Postat av: Moa

Oh...jag grät också lite... Kram på dig hoppas du har det bra! Det verkar så... :)

2009-01-27 / 18:05:49     URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?