Måndag.


Är i full fart med att göra med färdig för jobbet. Sminket är på, delvis påklädd så nu är det bara resten av kläderna och håret som ska fixas. Tänkte åka lite tidigare så jag är där en halvtimme innan jag börjar för att läsa på lite till och höra mej för hur det går med det nya projektet. Också hinner jag ta en kopp kaffe i lugn och ro! :)

Jag och Andreas hade en lugn och skön kväll tillsammans.
Vi tittade på tv, lagade mat (oj, va gott det blev!!) och bara mös!
Fler sådana kvällar, tack!

Hoppas denna nya arbetsveckan har börjat bra för er alla! Min har definitivt gjort det! :)


Det var fullmåne igår!


Satt och väntade en stund på bussen igår.
Mössa på var som det som gällde. Det blåste kallt...





Kommentarer
Postat av: Kstina

Mån-dag!

2009-01-13 / 23:32:16     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?