Gonatt på er!


Har verkligen haft en riktigt skön kväll! :-)
Man kan ju tycka att en skön kväll är att ligga i soffan och göra ingenting. Ja, det kan va riktigt skönt men jag mår mycket bättre om jag också får gjort det jag har tänkt.
Känner så lätt att jag slarvar bort tiden. Så mycket tid i livet går åt att jobba och vad gör man då av sin lediga tid? Slappar bort den framför ett -oftast- värdelöst tv-program?
Nej, det är inte så jag vill leva mitt liv.
Absolut behöver man tid att inenting. Det är ju så man orkar göra allt annat, men att bara göra ingenting är ganska energikrävande det också. Psykiska enerig kallas det visst.

Jag vill njuta mer.
Leva mer.

Många gånger gör jag upp en liten lista i huvudet på saker ska göra när jag kommer hem.
Hur ofta följer jag min lista? Inte så ofta alls om jag ska va ärlig.
Och hur det mej att må? Usch nej...inte bra alls. Jag känner mej som en karaktärlös människa som inte kan få nått gjort.

Anyway...nu ska jag slappa. Fast slappa på riktigt -SOVA!


Becka och Sixten önskar er GONATT!!



Kommentarer
Postat av: m

Usch vad lik mej du har blivit! Stackars tös!

2009-01-29 / 03:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?