FREDAG!!


Underbara fredag är här! :-)
Och jag är upp med tuppen för att åka och jobba hos Maya.
Hade lite tid över så jag satte på datorn för att göra ett litet inlägg, men som vanligt så missbedömmer jag tiden och nu har jag helt plötsligt inte lika gott om tid längre.
Så det är bäst att jag avslutar detta och drar mej mot bussen.
Ha en riktigt skön fredag!!


Löst och ledigt behöver det va när man ska jobba hos Maya.




Sixten är sååå söt när han hoppar ner i min tomma papperskorg!
Gullunge!!


Kommentarer
Postat av: Filip Nilsson

Ja...underbara fredag! :)

2009-01-23 / 11:49:39
Postat av: Jenny

Han är en söt liten kisse =)

2009-01-24 / 10:57:30     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?