2009-01-01.


2009 har sett dagens ljus och vi har lämnat 2008 bakom oss.
Gott nytt år på er, allihop!
Önskar er alla ett härligt år med många underbara stunder!



Jag fick förmånen att fira in det nya året med Andreas.
Vi hade en supermysig kväll!!
Åh...ni anar inte...jag mår så bra av att va med honom!
Och givetvis var inte gårdagskvällen ett undantag.


Mina två favoritkillar mös ihop i soffan innan vi satte igång med maten.

Vi satt först länge och väl i soffan och pratade, drack öl och cider och bara mös.
Sen satte vi igång med maten.
Vi tycker båda två att det är riktigt roligt att laga mat tillsammans. Det är Andreas som står för "kock-kunskaperna", men jag kan ju lite jag också och framförallt tycker jag det är roligt!
Vi gjorde fylld kycklingfilé på tomatbädd och klyftpotatis. Till förrätt åt vi vitlöksbröd och till efterrätt blev det panna cotta med hallon och blåbär. Efterrätten blev först efter tolvslaget...vi var så mätta och valde att ta en paus i ätandet.

Strax innan tolv öppnade vi upp skumpan, klädde på oss och gick ut på balkongen.
Jag hade koll på klockan och Andreas sa "OJ!" efter varje raket som lyste upp himlen.
Romantiskt var det och vi önskade varandra gott nytt år när det smällde som värst och sa samtidigt grattis till varandra på enmånadsdagen. En hel månad har gått sen vi bestämde oss för att bli ett par och jag hoppas att vi får många månader till tillsammans.

Hoppas ni hade en härlig kväll och natt! Det hade sannerligen jag!! :-)


Kommentarer
Postat av: Kstina

Grattis till enmånadersdagen!

Vi ses imorgon hos M&R!

2009-01-02 / 16:28:56     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?