Work.


Idag  var det segt att jobba. Kände ingen glöd och ingen kämparvilja. Ni vet....uppgivenhet.
Sen någon gång på eftermiddagen slog det över och jag blev lite flamsig istället... :-p

Saknar Dragana som är på semester med sin familj denna veckan.
Det är så tomt utan henne.


Fick dock en ny telefon på jobbet idag. Och har man ett jobb där man mestadels pratar i telefon är det en fördel om man har en telefon som fungerar. Okej, min gamla fungerade, men den sprakade väldigt mycket emellanåt.

"Kan jag få ditt *sprak, sprak*-nummer?
"Va???"
"Ditt kundnummer?"
"Ja, visst" 498*sprak, sprak*309."
"Ehh...skulle du kunna upprepa det?"


Sådana samtal är nu historia och inget mer sprakande i mina öron!! :-)

Mina gamla ser precis likadan ut...bara lite dammigare. :-p




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad spännande! låter ju väldigt mysigt hihi =)

du får en chans till att vinna, stay tuned!



kram

2009-02-16 / 21:40:46     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?