Hemmakväll.


Ikväll ska jag ha en riktigt hemmakväll.
Har just kommit hem från jobbet och nu sitter jag i soffan med datorn OCH katten i knät.
Men inte länge till för snart ska jag diska, äta kvällsmat och sen har jag tänkt att baka.
Har inte bestämt exakt vad, men blev så sugen på det igår så nu ska jag skrida till verket. Funderar på muffins.

Vid åtta ska jag titta på TopModel. Nästsista avsnittet så det kan jag ju inte missa... :-p...eller hur Annika?

Det har gått bra att jobba idag. På förmiddagen hade jag utbildning på ett nytt projekt och imorgon kör jag igång. Alltid spännande med nya projekt! :-)

Nej, nu ska jag va en duktigt hemma"fru" och fixa och dona innan jag slår mej ner i soffan igen.
Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!
Puss på er!











Kommentarer
Postat av: Kinga Dukaj

hej! vad roligt!

använd bildlänken i min blogg, eller prenumerera genom bloglovin, så e du med!



kramar!

2009-02-10 / 18:02:17     URL: http://kingadukaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?