Tvättar.


När jag kom hem från jobbet var det bara till att plocka ihop tvätten och dra ner till tvättstugan.
Har inte så mycket tvätt så det kommer va gjort på ett kick, men ikväll känner jag mej så trött..sömnig så jag är mer sugen på att ligga i soffan hela kvällen och inte röra en fena. Men jag måste fixa lite här hemma, så egentligen är det tur att jag har tvättid ikväll för annars skulle jag, precis som jag skrev, ligga i soffan och inte röra en fena.

Men på nått sätt fick jag lite extra energi när jag kom hem...eller va det lite innan?? Kanske när jag intog detta och satt i lugn och ro och läste metro:


Mums! Fiskburgare är en favorit på "Gyllene måsen"...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?