Torsdag.


I natt vakande jag av att jag hade tårar i ögonen och det var lite blött på kudden. Har ingen aning om vad jag drömde (brukar inte komma ihåg mina drömmar) men nått sorgligt måste det varit.
Men hur underbart var det då inte att bara sträcka ut armen och ta Andreas hand. Han tryckte den lite försiktigt
(i sömnen! :p) och sen somnade jag tryggt om!

Nu sitter jag på jobbet och jobbar på! Går helt okej idag, och idag ska jag minsann vara positiv hela dagen! Inget klagande här inte... :-p

Hoppas ni alla har en bra dag!! =)




Kommentarer
Postat av: JnLmodels

Gud så härligt det låter! Att kunna krama ngns hand när man vaknar upp ur en mardröm... Kärlek..



Det är tungt att vara nästan ensam kille här ute i bloggvärlden, och framför allt som fotograf. Det är ju nästan bara tjejer . Så df, har jag även ett förslag, prenumerar du på min blogg på bloglovin, så prenumerar jag på din! Det skulle hjälpa mig otroligt mycket och skulle vara kul med din bedömning av bloggen! :D

Säg bara till när du börjar prenumerera på min så börjar jag självklart prenumerera på din!

(Min blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Jag har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-02-26 / 18:44:26     URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?