Myskväll med Andreas.


Vår plan var att använda biobiljetten jag vann på en säljtävling i fredags och gå se Australia, men den började ungefär samtidigt som vi steg in på bion och vi jättehungriga och behövde äta innan vi satte oss i biosalongen.
Vi hittade heller ingen annan film som vi var sugna på så vi åkte hem till mej istället.

Gick inom Hemköp och handlade sen lagade vi mat, kollade på "Love Actually" (förmodligen världens bästa film... :-p) och myst! Kvällen blev bättre än om vi gått på bio.
Ibland behöver man va ensamma, prata och viktigt och oviktigt, närhet och pussar. Det var nog vad vi behövde ikväll.
Han är helt underbar, min Andreas och jag tackar Gud för att jag har fått träffa honom!! :-)

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova.
Hoppas ni har haft en riktigt skön kväll, ni också!

Puss&Kram!



Kommentarer
Postat av: Kinga Dukaj

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg!



Du har chans och vinna din drömdesign!

Klicka in på min blogg och var med och tävla!



Jag är duktig på bloggdesigner, så du kommer inte att ångra dig!



Lycka till!

Kramar Kinga

2009-02-10 / 01:02:32     URL: http://kingadukaj.blogg.se/
Postat av: sara

Ville bara önska dig en trevlig tisdag.Kika gärna in i min blogg , skriv en kommentar?

2009-02-10 / 11:32:28     URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?