Jag idag.


           
En liten scarf kan piffa upp den tråkigaste klänningen! =)

Kom just hem. Efter jobbet åkte jag in till stan för att fixa några ärende, bla köpa klänningen jag provade igår. Fick då reda på att det var 30 dagars öppet köp vilket ger mej mer tid att se om jag hittar någon anna jag hellre vill ha. Perfekt!! =)
Var också inom KICKS och köpte mascara, torrschampo, dagkräm och ett värmeskyddande spray för håret.

Nu sitter jag och myser med Sixten. Ska göra det ett tag till innan jag beger mej till Andreas. Ska sova där i natt så Sixten behöver rikligt med gos innan jag lämnar honom igen. Ibland får jag så himla dålig samvete och känner att jag är hemma för lite, men samtidigt verkar han må bra. Ska va hemma imorgonkväll och hela helgen så då ska jag busa mycket med honom! =)

Blev lite irriterad på mej själv förut idag. Jag brukar vara ganska positiv av mej och ha ganska mycket tålamod. Det är inga egenskaper som har varit synliga idag. Jag har varit irriterad på kunderna (vissa av dom i alla fall), inte haft tålamod att jobba på fast det har känts lite seg, höjt rösten åt en kund och varit allmänt opepp på att jobba.
Så här känner man ju sej ganska ofta, men jag brukar kunna tala förnuft med mej själv och påminna mej om allt positivt som finns på jobbet och i mitt liv för övrig. Men idag gick det inte alls.
Ja, ja...nu har jag jobbat färdigt för idag, ska snart få träffa min lille sjukling och imorgon är det nya tag som gäller.

Njut kvällen!! =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack vad snäll du är. Sängen har jag gjort själv, eller inte sängen men sänggaveln :)

2009-02-25 / 19:34:27     URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

den är alldeles för lång för min korta kropp och alldeles för vid, ser ok ut framifrån och när jag står still men "live" så kan klänningen få mig att se gravid och dubbelt så stor ut.

2009-02-25 / 19:50:39     URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?