Home.


Idag var det så där underbar skönt att komma hem.
Ibland kan jag få lite ångest av att kliva in i lägenheten. Antingen är det allt som borde fixas som ger mej ångest eller är det ensamheten.
Men nej, ingen ångest i sikte idag! :-)

Känner inte heller speciellt trött och sliten som jag gör vissa kvällar när jag kommer hem från jobbet. Innebär det att jag inte har slitit tillräckligt på jobbet idag?? Men vet ni vad, jag skiter fullständigt i om jag inte har jobbat hårt nog om resultatet blir att jag faktist har energi att uträtta något på hemmaplan.
Eller var det kanske så att den halvtimmen jag fick med Andreas efter jobbet gav mej energi. Kan va så... :-p

Well, nu när jag äntligen har lite energi över så ska jag inte förspilla den i soffan och domna till. Nej, ikväll ska jag GÖRA nått. Nått vettigt helst!

Alldeles nyss var det en underbar solnedgång utanför fönstret och jag kunde inte låta bli att gå ut på
balkongen och njuta av. den. Skymning är bäst!! Nu har det dock blivit alldeles mörkt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?