Happy friday!


Då var det fredag. Igen.
Jag är uppe tidigt för idag ska jag jobba hos Maya (börjar 7.30).
Vi ska bada idag, jag och Maya, i Lunds varmvattens bassäng. Ska bli mysigt!
Men detta krväde att jag gick upp tidigt för att bla raka benen.
Dom var lurvigare än lurvigast så det behövdes verkligen... =p
Dock tog inte detta så lång tid som jag trodde så nu är det nästan 30 minuter tills jag behöver sticka och jag är typ helt färdig. Ska bara borsta tänderna och packa ner det sista. Men skön med gott om tid, dock jobbigt att gå upp 5.30.

          

Ikväll ska jag på födelsedagsfest. Navvy har fyllt år och det ska ju firas. Ska bli kul! Hon kör på maskeradtema...med rubriken:
"Vad f*n gjorde jag igårkväll?"
Min tanke är att rita ett hjärta med en pil igenom på min överarm (som en tatuering) och under hjärtat ska det stå typ Tommy eller något annat fjånigt killnamn. Utöver det tror jag inte att jag ska klä ut mej så mycket mer. Det får helt enkelt räcka. Det svåra blir dock att rita detta själv på sin egen överarm...hmm...men det fixar sej nog.

Nehe, nu ska jag sluka resten av kaffet (ja, jag har t om hunnit brygga kaffe, vilket jag aldrig annar brukar gör, utan dricker alltid på jobbet) och sen fixa det sista.
Hoppas ni får en härlig fredag!
Och så hörs vi mer när jag kommer hem från jobbet.
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, det är jag, sjuklingen.

Tänkte höra om det fortfarande är melodifestivalen och party som gäller ikväll? Jag har ju inte ditt nummer så jag hoppas du läser detta. Har provat lägga till din mailadress på msn också.

2009-02-28 / 09:20:53     URL: http://setle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?