Gonatt torsdag!


Igår hade jag lite extra energi, men den är redan förbrukad.
Trött, sömnig och hängig.
Bläääk!!

Så nu ska jag bara stoppa nått i magen (varför blir man alltid hungrig när man ska lägga sej...eller ännu värre - när man precis har gått och lagt sej??), tvätta fejjan och sen krypa ner.
Längtar.
Och inga fler tårar för min del på läääänge. Har ju för tusan gråtit för ett helt halvår de senaste dagarna.

Hoppas ni haft en skön dag!
Imorgon ska bli en bra dag. Först jobb och sen after work innan vi drar vidare och tittar på Lugi-ÖVK. Ska bli trevligt!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Elin lyser upp

Heeeej... förlåt att jag inte hörde av mig. Det blev rätt sent och jag skulle ju upp tidigt på möte. Stora grejer på G här i Boden :)

2009-02-06 / 15:00:04     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?