Nyårsafton - förberedelser.


Började dagen med sovmorgon
och sänghäng med dator och tidningar innan jag gick upp och städade toaletten.
Ja, jag fick ett ryck. Började plocka lite i köket också. Vi ska sitta där inne och äta ikväll och jag vill dekorera fint!

Nyårmenyn är planerad
och när jag har diskat (och när Andreas har ordnat alla sina DVD:er i bokstavsordning...vad nu det ska va bra för?) ska vi åka ut till Maxi och handla. Sen kan partyt börja!!
Och för mej ska det börja med hemmaspa. Jag ska ha fotbad, skrubba kroppen, ansiktet, raka, fila och bli renare än renast!




Kommentarer
Postat av: Carolina

Tittar inom en snabbis i sminkstressen och önskar ett GOTT NYTT ÅR ♥

2009-12-31 / 14:43:35     URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Kstina

Nu ska jag med förbereda!

Gott Nytt År till dig och Andreas!!

2009-12-31 / 15:37:41     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?