Maybe I feel a bit better. Maybe.


Kanske håller febern på att ge med sej?
Lite svårt att säga eftersom jag tar febernedsättande så fort jag känner mej sämre. Men låt oss hoppas. Har även mensvärk som gör att jag måste stoppa i mej piller, annars ligger jag som en blöt fläck på golvet och kvider.

Förmiddagen har gått åt att leta efter vårt bestikställ. Har en hel hög med bestik som jag inte har diskat (för man kan ju inte diska bestik utan bestikställ, eller hur? :p) eftersom jag inte hittat bestikstället. Givetvis låg det i den sista lådan jag letade i, men jag hittade det i alla fall.
Ska ställa mej och diska nu, får se hur mycket jag orkar, men man kan ju pausa när orken tryter.

Andreas är träningsledig idag
så han komm hem efter jobbet och då ska vi försöka fixa lite smått här hemma (har fortfarande svårt att fatta att detta nu är vårt hem!!). Bland annat behöver vi får upp en lampa i hallen, den är mörk som natten nu.

Frukosten tog lång tid idag. Satt nämligen och tittade i IKEA-katalogen samtidigt. Hittade både en och fem saker jag vill ha och tycker att vi behöver. Framför allt behöver vi ben till sängen, men det ska jag fixa i helgen.
Men vi behöver också en hylla till badrummet. Förvaringsmöjligheterna där är små som det är nu och jag har ju några flaskor och brukar som behöver få plats... :p
Kikade på DENNA. Kanske det skulle bli en bra lösning? Smidigt med en stålhylla som tål fukten som blir i ett badrum.

Hoppas ni har en bra onsdag
, snart är det helg! Igen! :)
Nu ska jag fortsätt med mitt kaffe och slå på tv:n en sväng. Ehh...jag skulle ju diska. Jaja, den kan vänta. Orkar inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?