A really, really tierd girl. Thats me.







Jag är så fruktansvärt trött
. Hela tiden. Har inte vant mej att klockan ringer vid 06.
Dock är det bara 40-45 minuter tidigare än när vi bodde i Lund, men det känns.
Idag har jag gäspat och gäspat och längtat efter sängen.
Så fort jag satte mej på tåget efter jobbet slocknade jag. Tur att jag vaknade på rätt hållplats. :p

Har inte gjort något vettigt ikväll. Har i och för sej inte ORKAT göra något heller.
Det går ju liksom hand i hand.
Nu (ja, inte förrän nu eftersom Andreas just steg innan för dörren) är maten färdig och vi ska äta lite snabbt innan vi dyker i säng. Imorgon är det FREDAG!! Underbart!

Usch, vad jag låter deppig och negativ, men så är det väl ibland.
Imorgon är en ny dag och det ska bli en bättre dag! Där med basta.




Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan

Postat av: Linnea

sv: haha, ok.



Vilken söt katt, med vita tassar och allt! ^^

2009-12-11 / 20:09:31     URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?