Varför är det så svårt att hålla kontakt med gamla vänner?


Gick från jobbet ca 20.15. Hann inte alls så mycket som jag tänkt. Men vissa ärenden är krångliga och tar mer tid. Har man mest krångliga ärende så hinner man inte så många på 3 timmar. Men jag jobbade på så fort jag kunde och hann med några i alla fall.

På väg hem ringde jag Annika, min fina gymnasiekompis som jag fortfarande har kontakt med. Eller kontakt är kanske att ta i. Men vi ringer varnadra ibland, och träffas då och då. Vi konstaterade dock att det är över 1 år sen vi pratade senaste så det fanns en del att prata om. Annika jobbar i Helsingborg så vi hoppas på att när/om vi flyttar så kommer det fler tillfällen till att ses. Det ser vi båda fram emot! :)

Nu ska jag stänga ner datorn och gå och lägga mej. Behöver sova. Sova länge!
FREDAG imorgon! Underbart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?