Kommer värsta konkurrenten dyka upp?




När friidrotts-VM i Berlin satte igång såg jag och Andreas,
vår stora glädje, att Mattias Sunneborn är expertkommentator för tv4.
Vi räknade ju snabbt ut att han då inte skulle hinna vad med i Norrtälje till helgen på veteran-SM.
Mattias är nämligen Andreas största konkurrent. Målet är att Andreas ska kunna försvara sina fyra guld från förra året, men det går inte om Mattias är med (han är ju faktiskt den som innehar det svenska rekordet i längdhopp).

Igår fick dock Andreas se anmälningslistan till veteran-SM och vilket namn hittar vi då?
Mattias Sunneborn.
Hur ska han hinna detta?
Tv-4 sänder sin sista sänding från Berlin på lördag
och om han inte avbryter sitt uppdrag som expertkommentator så kommer han ju inte hinna.
Nä, han kommer inte hinna. Lika bra att han lämnar återbud direkt.

Så kan Andreas få ta sina guld och jag kan stå på läktaren och va världens stoltaste flickvän! :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Mattias Sunneborn är en sann gute så de e klart han hinner...vi e ena snabba filurer ;)

2009-08-18 / 22:06:19     URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: Annika

Hälsa lycka till till Andy!

By the way, nu har IKEA-katalogen kommit. Hittade du nått du ville ha? Jag hittade saker jag vill ha - till vårt hus. Så först får jag fixa ett hus...

2009-08-19 / 08:01:04     URL: http://www.bakatochlagat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?