Update hos Becka och Andreas.


Även om vi mest tagt det lugnt idag så har jag ändå hunnit med en del: diskat, städat, slängt en massa sopor och haft viktigt update med Elin på msn. Okej, det är inte jag som gjort allt själv, nej vi har haft värsta bästa sammarbetet idag!
Nu sitter vi åter bänkade framför friidrotten och ikväll är förhoppningsvis kvällen då vi får se Usin Bolt slå nytt världsrekord.

Snart blir det matlagning (köttgryta och ris) men först ska vi boka biljett till Norrtälje, för nästa helg, faktiskt redan på torsdagkväll, åker vi dit. Andreas ska va med på veteran-SM i friidrott. Ska verkligen fram emot det! :) Lite extra semester!



Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha det tycker jag! Passa på säger jag bara :)

2009-08-16 / 18:23:34     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Josefine

Duktiga ni varit idag! Jag ska också se 100metersfinalen.



Ha en bra kväll!

2009-08-16 / 20:54:25     URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?