En helt vanlig torsdagseftermiddag.

0-5bdf8ed5c222d62a4945dd23827467c9.png
Fixade till mina naglar imorse: klippte, tog bort gammalt nagellack och penslade på nytt.
Jag gillar verkligen den här färgen! :)


 


Trött, hungrig och småhängig sitter jag nu på bussen på väg hem från jobbet.
En dag kvar, sen är det helg igen. Underbart!
Har haft en mellandag jobbmässigt. Det här ringt lite mindre än de senaste dagarna och då är det svårare att nå uppsatta mål. Nya tag imorgon helt enkelt.

Andreas är iväg och tränar ikväll. Kommer hem sent, jag kommer förmodligen ha somnat.
Trist att inte träffas på hela kvällen, men jag överlever. As always!:)
Hemma snart. Hoppas ni får en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: jag och fotbollsspelarn

Hoppas morgondagen blir bättre! Det är snart helg vännen, du får intala dig det!

2009-08-06 / 18:23:42     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: rebecca

härlig färg. är de isodora?

2009-08-09 / 08:22:07     URL: http://rweimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?